Det vart tävling ändå!

2012-06-16 22:39:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Patrik mådde bättre idag så vi åkte till mälarhöljden! jag skulle bara starta en LB:1 så vi åkte dit vid 11:40 så vi var framme vid 12:25. Vi var tvungna att åka dit mycke tidigare för att Patrik var tvungen att åka till Hufvudsta ridskola och dra av skorna på deras hästar till betet. Så vi fick vänta i 1,5 timmar innan vi började fixa honom. Amanda skulle dit med Veronika MEN hon försov sig :P så hon följde inte med alltså blev det inga bilder :( 

Framridningen: Då var han fram för skänkeln och stadig i fromen, det duggade bara lite men vi körde på täcke på ändå. Han känndes ganska bra så det vart mycket skritt så att han inte skulle tröttas ut.

På banan: När jag var i collecting så började det SPÖREGNA!! så jag satt där i dyngsura kläder och det var vatten pölar på hela övere banan som han som tur inte reagerade på. Men när vi kom in på banan så dog han.... börjar bli lite oroligt efter som att det är andra gången har gör så! Men vi började rida pogramet i regnet och formen var jätte fin men han gick imot helatiden, det kan ju har vart det att de blåste rätt så mycket när man kom imot dommarna. Men jag fick ingan större lissar bara lite små missar lite här och där. men jag väntade inte mig så mycket över 60% för den dommaren gillar när ponnysarna har mycket power i sig och det hade inte Gorre just då.

Men vi lyckades skrapa ihop 65% och det räckte till en 3:dje placering!


Söööta ponny :)  // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu