Det går inte att fatta!

2012-06-18 18:58:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I mitt huvud finns det inte att jag inte kommer kunna tävla Gorre nästa år!!! helt sjuk känsla att veta att man inte kommer kunna ha några mål eller kunna träna. Men det blir bäst så för honom, han ska gå i penstion då! så nu har vi hösten på oss att komma någon vart med tävlandet! målet är just nu att till hösten kunna tävla lagtävlansd pogramet, jag struntar helt och hållet i om vi få gordkänt eller inte men om jag har fått tävlat det för tränare och min mamma så känns det som att jag har nått alla mål som jag har haft med honom :) Vi har lite att träna på men VI SKA FIXA DE!!! nu är det sista året och då kämpar vi på så mycket vi bara kan! lite hoppning måste oxå in i bilden :P Vårt mål där är att hoppa felfritt i en LB allstå 1 m :) 

Nästa år blir de nya tag med en ny D-ponny, hoppas vi hittar någon bra som passar mig! vi kan inte lägga ut så mycket pengar så det blir nog en ung ponny eller en äldre, typ 15-16 år jag får ju ändå bara rida ponny i 4 år till så det går ju att tävla en äldre oxå tills den är gamal :) Men hällst skulle jag vilja ha en 6-8 åring som är tävlad kanske LB-LA men dom kostar ju oxå. lite spänade är det men jag vill inte sluta tävla och träna Gorre med det är jag tvungen att göra :( han kommer nog att trivas med skogs mulle livet :D han kommer alltid komma först vad som än händer! Sen är jag inte helt säker på att vi ska köpa en ny ponny nästa år, det kanske blir en stor häst! jag kommer oxå att börja rida Elmstar lite och kanske komma ut på några tävlingar nästa år eller nu till hösten/vintern! det är bara så mycket tankar i huvudet just nu, kommer jag hitta någon ponny/häst, kommer Gorre tycka att det är roligt att bli skogs mulle, vi MÅSTE sälja ida innan så vi får lite pengar till den nya ponnyn/hästen! fast vi kommer ju inte få så mycket för henne tror jag även fast hon är en utav dom finaste c-ponnysarna jag har sätt! och det säger jag inte bara för att hon är min utan för att hon har den utstrålningen som få ponnyar har!  Typ som om hon bara sköter sin inne på banan asså inte stannar, inte går som ett sego utan bara normalt så rider hon lätt på över 70% lokalt efter som att hon endast är utbildad till lokalt än :) vilket fall så är det helt obeskrivligt att jag inte kommer kunna rida som vanligt och tävla och så på Gorre!!






// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu