gårdagens ridpass

2012-06-14 12:08:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var han super trött och jag ville inte riktigt rida så hårt MEN han var så himla hård i munnen så jag var tvungen att rida lite mer så att han vart lite lösgjord. Jag har en ny sadel nu som är super skön att rida i!! den som jag hade innan var inte alls skön att rida i så nu kanske ja får lite mer stila händer när jag inte skumpar så mycket :P Jag fick sluta efter en halv timme då han vart trött och jag ville inte rida slut på honom nu innan tävling.

Idag ska han nog vila eller så rider vi ut en liten sväng :)  ja kanske drar till sjöängen(bad ställe i skogås) snart, men ja vet inte riktigt ännu.



inte ifrån igår!   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu