We are back on track ;)

2012-07-05 12:55:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej förlåt för att vi inte har bloggat nånting på 2 dar, under dom här 2 dagarna har jag (Danni) och Amanda varit hos min pappa. Första dan var vi på Grönan det var roligt fast jag vågade inte åka nått, jag gick bara spökhuset och Lustiga huset :) Men Amanda åkte jätte mkt med min pappas tjej Lotta. Vi var på Grönan ända tills det stängde, sen åkte vi hem till min pappa och sov där, andra dagen åkte vi till Östnora och badade! Det var jätte varmt och skönt i vattnet, fast sen när man kom upp ur vattnet var det iskallt! Sen åkte vi hem till min pappa igen, då gjorde vi inget typ. Sen nästa dag åkte vi hem igen, amanda följde med mig hem och sov hos mig :) men nu orkar vi inte blogga mer just nu, vi skriver mer sen om gårdagen ridpass :) Hej då // Team ponnisar ♥
 
Flygande köttbulle ;P
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu