Sorry!

2012-07-13 15:53:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har verken haft någon blogg luste eller tid för den delen häller, men jag har inte gjort någon speciellt på sistonde bara vart i satllet och ridit lite så där :) Gorre har vart lite konstig på sistonde för han brukar hosta i början av passet men sen är dte bra men nu gör han det flera gånger på ett ridpass! Och etfer varje gång så måste man börja om från början igen. Ganksa jobbigt men det går säkert över :) Sen har jag ridit Kisten lite och han är pigg och glad! Jag måste gå ner till stallet och fixa lite nu man jag bloggar mera i kväll!
 
jätte gammal bild på pälls bollen :P // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu