pay and Jump

2012-07-17 19:03:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu anmälde jag mig till Pay and Jumpen på lördag! Super taggad, det var så länge sedan jag hopppade lite mer på riktigt :) Vi ska köra 80,90 cm och den här gången hoppas jag på att han inte ska vara så tittig och lat! Den här gången är det på gräs banan och då måste man ju ha brodd , men vilken tur att man låsas pappa är hovslagare då :PHan ska nog skos nu i veckan oxå.
 
Idag blir det inte så hård ridning efter som att han har stått i 3 dagar och han gick ute på gräs nu när vi var borta så han är grymy svullen i ganacherna! hoppas att dte försvinner snart för det är täving om 3 veckor :)
 
 
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu