Nya blogg.se! :(

2012-07-23 15:04:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej för ett tag sen så ändrarde dom inställningarna och uteesendet på Blogg.se och det suger verkligen! Har haft det ett tag nu och jag verkligen hatar det! Saknar gamla Blogg.se! Idag har jag inte gjort nånting, kommer inte göra nånting heller, har ju utegångförbud! :( Skriver mest för att jag har tråkigt, hehe ;) Älskar min nya dator, det är min nya bästa kompis! Fast Danni är ju min allra bästa kompis,  som en syster för mig ♥ Saknar henne jätte mycket! Tänkte köra en hiss & diss sen eller nån frågestund eller något annat kul får se vad jag hittar på. Aja har inget mer om att skriva om, brb // Amanda ♥
 
 
Det här min nya data, det är exakt samma som på bilden! :)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu