Nolla i båda!

2012-07-21 16:14:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Duktiga lilla ponnyn hoppde nolla i båda klasserna :) Dock känndes ritten inte så bra för att jag flyger runt som en vante! Men han skötte sig jätte fint och han var mycket piggare idag än förra gången, fast han tvekade typ på varje hinder i 80 cm men han hoppade ändå! Jag är nöjd även fast han vart lite tveksam! :) Så vi fick 2 små rosetter som var jätte söta :) Fick tyvärr inga bilder då min mamma inte kunde :( Men jag tog några bilder när han har på sig rosetterna hemma :) Det gick inte att ladda upp bilder så det fpår bli en googel bild på oss för ett tag sen :)
 
 
// Danni
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu