Lilla Kisten

2012-07-09 23:02:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart det ute ritt på Kisten! vi red i våran skog några varv och han tyckte att det var jätte mysigt :)  Mamma red Capitola men Patrik ledde henne efter som att hon alrid har gått i skogen förut (hon är bara 5 år och kankse riden 25 ggr)  Men han var en lite piggilin , så vi gick ner till banan lite oxå. Vi travade runt lite och galopperad några varv, han tyckte att det var super roligt ett få komma igång igen så jag tror att jag ska börja sätta igång honom lite smått igen! han skulle nog tycka att det skulle vara roligt oxå! sen kanske jag kan lära mig nått efter som att han kan allt typ, sluto,öppnor,skritt piruetter, bak o framdelsvändningar och han är hur stabil som hällst i förvänd! Enkla bytena är oxå super bra :) En liten läromästare <3
 
// Danni
 
 

Kommentarer

Vilken kategori är han? alltså, hur hög?:)
Kommer ni tävla nåt också:P
nyfiken!♥

Kram, Jenny

Svar: Han är en B-ponny på 126 cm :) asså han är 26 år så det blir inge tävling för honom även fast han tycker att det är super roligt ;)
Amanda & Daniela

2012-07-10 09:36:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu