Kisten

2012-07-18 17:51:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag red Kisten för ca en halvtimma sedan, mamma skulle rida Capitola så jag hängde med me honom men vi gick bara till banan. Han var lite lat som ha alltid är, så jag började trava lite lätt på lite halv långa tyglar men msést på spåret då det var jätte tungt på banan efter som attd et har regnat så himla mycket här! Sen galopperade vi lite och jag stod upp i lätt sits och vi körde i full sken (i b-pony fart då) Han var super pigg efter det men har ingen kondis så han få typ en skritt paus efter 10 min :) Vi tränade lite skänkevickningar och dom vart ganska bra för att vara lilla honom, för mamma gick dte jätte bra för Capitola har alltid vart jätte seg och vill inte gå fram av sig själv alls men idag gjorde hon det och mamma galopperade för första gången på henne! hon är super taktmässig, jag måste fota henne snart :) det vart inga bilder då jag glömde kameran inne :/
 
 
// Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu