Igår

2012-07-11 12:53:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår red jag Gorre och jag kan säga att det verkligen inte bra! Han var super seg och nonchalant, hoppas att det går brättre idag så jag orkar inte bertätta mer om det! men Alexandra red lite på Kisten och det gick bra, dom är så himla sööta tillsammans :) Det var super varmt när vi red så dom var nog väldigt trötta på grund av det oxå.
 
Efter vi hade ridit åkte vi till kungens kurva, vi lämnade tillbacka mina vita ridbyxor som jag köpte innan gripen men aldrig använde. Men jag köpte att vanligt 3-delat bett , sen gick vi tll Hoppla och dom har ju en begangnad hörna där jag hittade ett jätte fint marinblått equiline flatback schabrack men röd och vit passoal :) nu ska jag bara köpa ett par marinblåa hoppskydd sen har jag en hel outfit typ :D
 
Idag  blir det nog lite små hinder och kanske något större vi får se vag jag orkar ta fram för våra hinderstöd och bommar är så himla tunga! Kisten ska nog få vila idag eller så får han gå en liten skogsritt :)
 
 
Scampi mule!! // Danni
 
 

Kommentarer

Fin blogg :)

2012-07-13 15:07:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu