Hiss & Diss

2012-07-09 15:16:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Diss:
 
* Att jag inte har biljetter till Falserbo!!
 
*   dom här måste jag bara dissa oxå! jag har sånna själv och det är bara en vanlíg knapp på dom och den går upp så fort man böjer sig lite! sååå himla ireterande!
 
 
Hiss:
 
* Att jag kanske ska tävla nästa år oxå!! då siktar vi på LA:P1! :) men det beror på hur han mår och om han tycker attt det är roligt fortfarande.
 
*  Jag måste faktist hissa min nya sadel som jag älskar! det är en svart Dominus  men djupt säte, den ligger bra på honom, ser nästan ny ut, jätte skön och kostade bara 4000 kr!! hittade den på hästnet :)
 
 
// danni
 
 

Kommentarer

svar ang design.
såklart jag kan göra det, ni mejlar till mig på [email protected] skriver hur den ska se ut och sen så gör jag den när jag har tid! :)
Mvh Angelica

2012-07-09 16:15:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu