Hej då Stockholm och hej Gotland! ;)

2012-07-29 10:07:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej vaknade kanske var en timme sen ungefär, mamma väckte mig! Är aas trött men nu har jag klätt på mig, ätit frukost och packat dom sista grejerna. Min väska väger typ 1 TON! Den är skit tung! Om en liten stund ska vi åka iväg och det innebär att jag inte kommer kunna blogga något mer på 2 veckor! :) Men oroa er inte, Danni kommer fortsätta att blogga ;) Kommer ta med mig Cameran till Gotland så när jag kommer tillbaka kommer det bli en FET bildbomb! :) Hej då fastlandet, nu drar jag till Gotland! :) // Amanda ♥
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu