Gordon igår

2012-07-19 16:00:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och mamma gick ner till banan för att rida och då kom inakoderingen som oxå skulle rida på våran lilla banan så det vart lite packat!  Men det gick bra ändå efter som att jag kan svänga min ponny menn det kan tydligen inte mamma :P Iallafall gick detta pass SUPER BRA! han var rätt så seg men han kämpade på ändå även fast han var trött.  Vi tränade lite på den förvända galoppen  och gick ganska bra föruom att han var seg så han orkade inte riktigt hålla igång med bak helatiden man vi fick till några jätte fina 10 m volter och sen gjorde vi galopp pogramet som är i LA:2, alltså  vända upp vid C och sen en volt tillbacka till B efter det ska man igenom kortsidan och ett enkeltbyte vi den första bokstaven (kommer inte ihåg vilken som sitter där) :) man dte fick ganska okej, fast han hade lite svårt i hörnen och sen att göra ett enkeltbyte diret när man kommer ut är svåt men det klarade han jätte fint :) Han var super fin i travarbetet, lite öppen i fromen då han är så svullen men han var stadig så då kunde jag ändå göra lite sammlande. Vi fick till en jätte fin sluta i ena varvet och i andra blir det bara pannkaka men vi får träna vidare på dom :)  Det var lite svårt att konsentrera mig på ridningen för att den andra tjejen som oxå red tävlar på MSV B nivå i dressyr så han gjorde ju lite grejor som man gärna ville kolla på! dom är jätte duktiga :)  Men gorre gick iallafall väldigt bra och såklart kunde ingen fota, men jag ska försköa få någon att göra det idag :)
 
 
från sist jag träande för jennie :) // danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu