27-28/7

2012-07-28 21:39:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


27/7
 
 
Jag red Gorre med mamma på gräs banan och det gick lite så där, banan var väldigt knöglig och ojämn då vi inte har fått upp sanden än! Men det gick bra förutom att enkla bytena vart bajs dåliga men vi får tragla på som vanligt! sen försökte jag mig på att göra galoppserpentiner och i vänster varvet vart den helt okej men i högra varvet var bara jätte dålig för han vart jätte spänd och då drar han bara iväg så att man tappar all kontroll! 
 
28/7
 
Idag hann jag inte rida då vi har lastat hö hela dagen! jag har sår på hela armarna!! nu har vi ca 1000 balar hemma typ ;) Men imorgon kanske jag ska till min pappa men det är inte bestämt ännu och då måste ja gå upp tidigt efter som att jag måste hinna rida! på Tisdag är det hoppträning igen!! super taggad asså :) dte var jätte länge sedan de var:)
 
 
// danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu