vill inte vara sjuk längre -.-

2012-01-31 12:17:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hatar att man inte orkar någonting och Gorre har typ stått hur länge som hällst oxå -.- allting blir jobbigt när man är sjuk och jag vill inte vara det nuuuu när vi har fått hem en ny häst. Nu har vi lite för många hästar här på gården för vi har 13 boxar och 16 hästar!!!! men shettisarna delar ett stort utrymme som vi fick fixa i söndags och fölen bor tsm i en stor fölbox :) Nångång och jag har lite tid så ska jag försöka filma hela gården även fast den inte är så stor eller den är pytte liten :P // Danni


jag vill bara rida min underbara ponny :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu