Vasamuseet :)

2012-01-07 18:41:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag varit på Vasamuseet med familjen, kom dit vid elva typ. Det var första gången idag som jag var där! Det var faktiskt ganska kul :) Vasaskäppet som finns där var verkligen jätte stor! Har aldrig sett en sån stor båt förutom Vikinglinebåtarna, det var jätte häftigt! Det är ganska coolt att den har legat på havetsbotten 333 år och den är fortfarande hel! Fast dom fick laga den lite ;) Rekommenderar för er som inte har varit där att åka dit! Imorn så ska jag åka till lyckås och hööks och handla kläder för pengarna och presentkorten jag ficki julklapp. Tänkte ringa Danni och fråga vad hon ska göra imorn? Kanske hon kan följa med, hoppas det! Bilder från museet kommer! Men nu är maten snart klar, ska hjälpa till med att duka :) Hej då ♥ // Amanda ♥


Saknar dig redan så mycket så att jag håller på att dö! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu