Vampire diaries ♥

2012-01-13 20:23:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu sitter jag och min kompis och tittar på Vampire diaries på datan, fuskar lite och kollar på nätet :P Idag jag inte gjort så jätte mycket, jag har vart i skolan och DANIELA DU MÅSTE KOMMA TILL SKOLAN PÅ MÅNDAG IGEN ANNARS DÖR JAG!!! Seriöst det är så tråkigt i skolan utan dig så det går inte att beskriva! Dom här tre mest tråkigaste skoldagarna i mitt liv! Saknar dig jätte mycket! Jag måste få komma hem till dig nån helg igen! Det är så himla kul :D Såg annonsen du la upp (Danni) på det blåa tränset, men jag spara mina pengar så jag har råd med en charles owen wellington hjälm :) Vill verkligen ha den! Men nu ska jag och min kompis fortsätta att titta på Vampire diaries :P Bloggar mera sen hej då // Amanda ♥


Du är min bästa vän ♥ HAHAHA jag ser ut som en groda :P Va normala
vi är! Ingen är ju prefekt :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu