uteritt :)

2012-01-14 16:07:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma och jag red ut på Gorre o Elmis, det blåste jätte mycke så jag höll nästan på att åka av :P amen de var mysigt att bara rida ut en liten sväng. Hade ett täcke som jag vann förut det var bara det att när jag van de så var de 145 och gorre har typ 135 så jag trode att det var för stort så jag har inte änns prövat det, em idag gjorde ja de och de passade faktist :) ganske gulligt det var blå randigt tror att det är ett sånt där från Hööks. Snart ska vi åka på bio och kolla på Alvin och gänget(boring!!!) men alexandra vill sååååå himla gärna se den så vad ska man göra lixom?? bloggar med sen :) // Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu