Träning i helgen

2012-01-13 23:24:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Patrik lovade oss(mamma och Jag) att vi skulle få träna i imorgon eller på söndag, ska bli jätte roligt för jag har typ inte tränat sen jag tävlade sist och det var i november..inte bra :( så nu är det dags igen. mamma ska rida Elmis första gången för Tess och jag hoppas att det kommer gå bra. vi ska nog rida tillsammans så att man inte behöver vänta och det blir lite billigare :P det brukar gå bra när ida är med så det kommer nog bar med Elmis oxå :) ska bli roligt!! // Daniela


sist jag tränade :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu