Tråkig dag :(

2012-01-31 18:39:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har verkligen inte gjort någonting idag, jag håller på att dö av tråkighet eller vad man nu säger :P var tvungen att mocka Gorre och Idas box, men dom är inte så jätte jobbiga. Mamma har ridit batte (Batman) och jag tror att det gick ganska bra :) Har typ varit ute med hundarna lite och fixat kaninerna oxå, kanske inte låter så jobbigt men gå ut med hundarna i 30 min och sen fixa 5 kanin burar blir ganska jobbigt efter sen stund :P
Jag vill verkligen åka till HÖÖKS NUUUUU, sugen som f*n:) jag skulle vilja ha ett schabrak,träns och en huva ;)  // Daniela


trasliga hundar :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu