Te amo ♥

2012-01-10 21:24:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Saknar dig sjukt mycket! Du är det bästa som hänt mig, kommer aldrig glömma första gången jag red dig, du prövade mig så det går inte att beskriva! Först vägrade du att ta ett enda steg med mig, sen gick det att skritta men det gick inte fort. Sen när jag skulle trava så fick jag kämpa i typ en kvart för att få dig att trava, sen när jag kunde trava så tänkte jag prova att galoppera, men det vägrade du! Första gången så gjorde du allt för att bli av med mig, du bockade, du försökte kasta av mig! Ja du försökte med i stort sett allt. Men sen andra gången så var det samma sak i början men sen så gick det ganska bra, men sen så chockade du mig riält! Du svarde på min fattning och började golppera! Jag kommer ihåg som om det var igår, jag blev så lycklig att jag grät av lycka! Sen tredje ridpasset så var det helt magiskt! Du lyssnade på allt jag ville att skulle du skulle göra utan tjafs och prövningen. Då förstod jag att du var ponnyn för mig ♥ Vi båda är lika envisa ;) Vi älskar att hoppa och känna fartvinden i ansiktet, vi älskar att busa :) Du är solskenet i mitt liv, du är det enda som får mitt hjärta att slå. Varje dag jag känner att livet suger och bara vill dö så finns du alltid där för mig! Du kommer alltid vara det bästa som hänt mig och min bästa vän, du kommer alltid finnas hos mig, för du finns i mitt hjärta ♥ Kommer aldrig glömma alla våra stunder ihop, kommer aldrig glömma den dagen vi blev ett. När sommaren kommer, kommer du och jag ha en fantastik sommar! Denna sommar kommer bli den bästa i mitt liv! Mycket kommer hända, Fälttävlan, hoppning, badning, utteritter, gos, mys, trickträning. I sommar ska vi köra gärnet, älskar dig Mickey ♥ // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu