Tandläkare!

2012-01-25 21:07:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag inte gjort nånting annat än det gammla vanliga, vart i skolan och sen efter det så gick jag hem. Men imorn kommer det hända grejer :) Först på morgonen så ska jag till tandläkaren, måste åka ända till solna! Å det är så jobbigt! Men men jag måste ju om jag vi ha fina tänder! Snart ska jag ta bort tandställningen oxå längtar så mycket! Har typ haft den i 2,5 år! Sen efter så åker jag tillbaka hem, sen går jag till skolan. Efter skolan så ska jag till Corina och rida Mickey Pickey :) Längtar så himla mycket, kommer förmodligen hoppa lite :) För det är ju vad vi är bäst på :P Men nu ska jag ringa Mimmi och fråga om inte hon och jag kan rida samtidigt imorn, det är lite roligare att rida tillsammans aja hej då // Amanda ♥


Sorry för gammal bild, ska ta nya imorn ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu