snakat med mamma.......

2012-01-11 22:22:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har pratat lite med mamma och det här med vad jag ska rida på efter Gorre och först sa hon att jag skulle få Elmis men sen kom vi på att det är inte lång tid kvar innan jag inte kan rida honom längre typ det här året och nästa sen blir han skogsmulle :D men vi kom iallafall fram till att jag kanske kommer att få en D-ponny om typ ett år när vi har sålt Ida och Batman. så jag vart så lättad för jag vill lixom inte bara rida stor häst när jag är 14-15 år då har man ju missat jätte många ponny år och det är så härligt men ponnysar :P // Daniela


lille plutten :P

Kommentarer
Anonym

Sv; tophorse.se :)

2012-01-12 08:55:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu