skolan :(

2012-01-16 17:11:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har presic kommit hem från skolan :( de har inte varit något speciellt så att det är värt att berätta om eller jo min elevens val ska tas bort!!!!!!!! jag är super glad för jag mer än hatade de, de var bara massa galna killar där och dom gjorde typ allt för att vinna :( Jag fick på bollspel föresten. Men nuu ska jag nog byta till kör fast om man står långt bak så märker inte lärarna om man sunger eller inte så det är ju alltid bra efter som att jag inte alls kan sjunga :P Tror att de blir ridning idag oxå.. hoppas bara att det inte blir ut utan ridhuset :) Vad ska jag mer såga då ....jo juste Amanda och jag kanske ska till lyckås affären imorgon och ska köpa sin älskade hjälm :D Mnw jag ska nog inte handla någonting för jag ska spara dom pengarna som blir över av tränset.... ja men de har jag ju oxå glömt, jag ska beställa tränset idag så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid :) // daniela




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu