ska åka till ridhuset :)

2012-01-11 17:02:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vi ska åka till ridhuset idag men jag vet inte om jag värken följer med eller så kanske jag tar med Gorre och joggar lite och fotar :D har pratat lite med mamma oxå och jag fick sälja ett rambo inne täcke som är förlitet till Ida som nästan är nytt så det kommer nog ut bilder på det snart, hittade lite mer grejor oxå :) Men jag är lite fundersam om jag ska ta med lack eller inte sen är jag väldigt sugen på svarowski stenar oxå för man kunde köpa det till ;) vi får sen men jag tror att jag ska vänta till jag fyller år istället så jag kanske får lite pengar av släkten och så ;) ska äta nu så Hej då // Daniela


lilla ronja :)saknar dig <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu