Shoppingen :)

2012-01-28 21:31:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag var jag och min faster och shoppade smink först på H&M i Tumba, sen efter det så åkte vi till skärholmen för kolla om det kanske fanns lite fina kläder, men vi hittade ingenting eller jo, jag hittade ett par jätte fina mörkblåa jeans, men dom fanns inte i min storlek :'( Vi gick runt lite där och tittade i olika afärer. Sen efter det så åkte vi och handlade lite mat, det blev kött och pommfritt med bea :) Köpte en ögonbryns penna, för att jag har ju färgat mitt hår mörkt, jag har blånt i gentligen och då är ju mina ögonbryn jätte ljusa. Så jag tänkte jag skulle prova måla mina ögonbryn mörka så det matchar min hårfärg :) Men nu måste jag dricka nått! Håller på att dö av törst här :P Hej då // Amanda ♥


Min drömmhäst! Rolf är min största förebild!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu