ridpasset :)

2012-01-11 22:09:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag gjorde i ordning honom och sen åkte vi till Bröta. Näe vi var framme så lastade vi ut och gick in i ridhuset, när vi kom in så vart det en chock för det var typ 6 hästar där inne och det var bara massor med galna hopp hästar så det gick inte så bra ibörjan. Närjag hade skrittat och så började ja trava arbetstrav men han var väldigt speend men efter en stund började de att släppa men då var det bara jag, mamma och lir en dressyr ponny som jag tror att jag har mött :) när han vart lite trött så var han helt undrebar och den känslan vill ja helatiden men nu har jag ändrat mig lite för förut har jag tänkt lite på att kanske inte tävla det här året men nu har jag ändrat mig men det bara låga klasser :) hoppas jag kanske träffar några av våra läsare eller det är ju inte så många men det är ju bara för att vi inte uppdaterar så mycket men det måste det bli ändring på :D God natt // Daniela


dålig bild men jag orkar inte ladda upp någon bild :P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu