Ridit i ridhus :)

2012-01-04 19:57:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Först var jag hos min pappa sen skjusade han hem oss, vi skulle rida i Brötas ridhus (Äntligen!!). Både Elmis och Gorre skulle me och dom har aldrig åkt tillsammans men det gick bra. Jag hade min röda outfit men jag hade inga batterier i kamerna så det vart inga bilder :( När vi var frame så gick vi in i ridhuset och så var det hinder i hela plus att det var två galna hopphästar som dom skulle träna byten och det gick ganska vilt till :) Gorre vart helt galen när det var hinder där så det var inte ett så lyckat ridpass :(  Men vi tog faktist ett litet skutt på slutet och han tyckte att det var super roligt :) Jag tror att det gick bra för mamma oxå men hon hade varit där igår oxå så han var lite trött och då brukar han vara lite lättare :) Hej då // Daniela


Lilla feline (minis, hon kallas de)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu