Orkar inte.....

2012-01-19 13:27:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag är så jävla trött och jag gick inte till skolan idag häller :( hatar att vara sjuk, nu har ja skit ont i ryggen oxå för att jag har hostat jätte mycket. igår var ja bara och hälsade på Gorre lite och jag tror att han saknar mig lite iallafall :D hatar att bara sitta inne och bara glo på TV eller datorn, jag är en ute månniska och om jag inte är ute på en he dag så får jag typ damp och skiter i hur mycket sjuk ja är o bara går ut och där kan jag sitte väldigt länge :P  Bloggar nog lite mer sen // Daniela


lilla scampi :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu