nästa stallet :)

2012-01-15 11:30:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ska snart gå till stallet och mocka 4 boxar(Tråkigt), fylla 5st vatten hinkar, göra 11 påsar, 12 hinkar med karft foder:`(. Vi ska åka till ridhuset idag oxå så det blir lite riktig ridning, hoppas att de går bra och att de inte är så mycke folk eller hinder. Jag är jätte sugen på att åka på Roger olssons programridning men jag vet inte vilket program kan ske ska köra LA:1 men jag vet inte om jag är redo för de annars LB:2 fast den är inte så bra för honom :( ska försöka ta lite bilder :P 

PROGRAMRIDNING FÖR ROGER OLSSON VÅREN 2012

Fredagarna 10/2, 9/3, 13/4 och 11/5 från ca kl 16.00

Roger Ohlson är domarutbildare och dömer klasser upp till S:t George. Du väljer själv om du vill rida ett program med bedömning eller om du vill rida en lektion.
Tid: 30 min
Pris: 250 kr + ridhusavgift 60 kr
Anmälan till Madelene Heinby [email protected] eller mobil 0765-430331

någon som oxå kanske ska rida???

// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu