Min dag :)

2012-01-26 20:57:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag var jag ju hos tandäkaren, vart ganska besviken faktiskt! Dom sa att jag skulle få ta bort tandställningen snart, men nu säger dom att jag måste vänta tills i sommar!! Men men -.- Sen efter det så var jag hemma en stund, sen gick jag till skolan. Efter skolan så gick jag hem och bytte om till ridkläder sen åkte jag till Corina och red Mickey :) Jag provade tränset, schabraket och lindorna och vet ni vad?! Allt passade blev jätte glad! Tyvärr kunde jag inte fota för att min camera hade slut på batterier! :( Själva ridpasset gick skit! Lyssnade inte på mig för fem öre! Orkar inte ens skriva om det! Blir bara arg! Men nästa gång hoppas jag att det går bättre! men nu ska jag gå och duscha hej då // Amanda ♥


Lilla busfrö :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu