Mår piss :(

2012-01-18 12:32:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vakande imorse och när jag skulle resa mig upp från sängen så var allt typ helt svart och det var så i kanske 5 min, nu kommer de lite när som hällst :( Det lättaste är nästan att bara ligga i sängen, det är ju tur att man kan ha datorn när man ligger där :P Ska kolla på lite gratis designer så det kanke blir lite förändring :) både Jag och Amanda är inte så bra på datorer så vi kan inte göra någonting själva men när Amanda har tagit sina blder så måste vi hita någon som vill göra en design oh header till oss :D


saknar dig lille plutt :)  // Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu