Lena & Stefan :)

2012-01-27 21:44:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag var jag i skolan som vanligt :P Sen på rasten så åkte jag och Danni till Lyckås och köpte hjälmen! Är jätte glad :) Passar jätte bra i den. Sen efter det så gick vi och åt på en grill nära Lyckås, men vi hade väldigt bråttom till bussen så vi hann bara äta pommfritten, så vi fick ta med hamburgarna i sån där vit låda eller vad nu är för nått? ;) Vi hade matte dignos idag oxå! Hoppas att det gick bra, jag behöver verkligen det! Sen efter skolan så gick jag hem och packade väskan och visade mamma hjälmen, sen åkte Jag till min faster Lena och hennes man Stefan. Är där just nu ska sova här i helgen :) Imorn ska jag och Min faster iväg och shoppa :) Har inte så mycket mer att blogga om nu, kanske bloggar lite senare hej då // Amanda ♥


Sötnosarna ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu