Juafton i efterskott ;)

2012-01-14 23:18:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så var ju jag och min familj hos min låtsas pappas föräldrar, det var ganska trevligt. Vi åt go mat och öppnade julklappar, sen efter det så fikade vi :) Jag fick ett presentkort på Lyckås 300kr, sminkspegel, allmänacka (stavas?), naglack, en hästmugg, pesentkort i Farsta 200kr, tror det var allt :) Är jätte glad för psentkortet på lyckås för att nu jag råd med hjälmen som jag vill köpa :) Hoppas att jag och Danni kan åka till Lyckås på Tisdag! Då ska jag köpa hjälmen :) Imorn så ska jag till Corina och rida Mickey! Saknar honom jätte mycket! Vet inte riktigt vad jag göra imorn? Kanske rida ut eller hoppa, vi får se hur han är imorn :) Men nu ska jag fortsätta att ha lördagsmys med min lillebror ;) Hej då // Amanda ♥


Jag & Lilla kirsten ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu