Ingen ridning :(

2012-01-16 20:50:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det vart ingen ridning idag för de va för halt på vägarna och det är ju svin kallt ute, de är inte så hilma roligt att bara sitta och skritta :( Amanda är på ridskolan så jag tror inte att hon kommer blogga idag häller men imorgon kommer hon berätta om vad hon har gjort :) Skola imorgon som vanligt (bläääää), ja orkar verkligen inte de!! Jag ska hoppa i helgen och jag hoppas att Amanda kan följa med. Har inte beställt tränset ännu för jag är inte säker på om jag verkligen behöver de... men den nosgrimman som jag har nu åker på sniskan helatiden och de är inte så hilma snyggt :(


vi har fått belysning i dom nya uteboxarna oxå :D
// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu