Ingen ridning :(

2012-01-23 20:55:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blir det ingen ridning P.G.A. att det är för halt på bannan och uppe i hagen där vi var när vi tog bliderna är det för mörkt. Sen gick han ganska hårg efter som att det var kanske 1,5 dm snö och han gjoerde typ ökningar så fört man stryrde rakt fram :P Det var ju lite bus oxå och jag fick faktist med en gång när han gjorde lite på film så jag kan länka den efter som att jag inte vet hur man gör för att den ska visas här :P Ska gör lite fler flimer i Movie Maker så att dom blir lite bättre fast jag kan inte få till någon bra musik :P aja ska fixa lite och så, sen har ja lite läxor att göra så Byee // Danni



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu