Imorgon = tråkig dag -.-

2012-01-24 19:58:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorgon ska vi ha öppethus för alla 6:or i andra skolor så våran klass måste ha en extra matte, typ sämsta ämnet -.- men det är ganska nice att vi kommer få ersättning för det så det innerbär att på fredag så kommer vi sluta vid 2 istället för 3 så det är ju iallafall bra :) Jag slutar 13:20 och vi ska vara i skolan vid 3 så jag ska hämta alla "barnen" i mörtvick skolan med Elin (en i klassen) vid 14:20, det blir lite för att fördröja tiden :) hela saken håller på till kl 5 men jag pallar inte va dör så sen efter som att min buss inte går så ofta så är det skönast att åka hem så tidigt som möjligt :) Ingenting speciellt hände i skolan häller så det blev ett ganska onödigt inlägg men men så får det bli syns senare // Daniela


såå sööt :) Elin

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu