I'm back!

2012-01-06 20:45:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu har jag kommit hem från faster Corina och nu jäklar ska det bloggas! Jag har inte hunnit bloggat nått, men nu ska jag blogga varje dag igen :) Har verkligen saknat att blogga! Tänkte jag skulle berätta lite om vad jag gjort hos Corina, okej nu kommer det: Jobbat i stallet och ridit :) Det är typ det ända jag har gjort ;) Men jag har oxå tagit massa bilder! :) Så snart blir det BILDBOMB! Bra va? Dom flesta ridpassen har jag tränat dressyr och hoppning, men jag red oxå ut två gånger. En gång med en tjej som heter Jenny, hon har en egen unghäst :) Sen en gång med en super snäll tjej som heter Veronika :) När jag och Veronika red ut så var det jätte kul för vi red ut mycke längre och då red vi mer i skogen, i skogen så fanns det jätte djupa vattenpölar som var ända upp till knäna på Mickey och dom galopperdade vi i! Det var aas kul! Mickeý tyckte oxå att det var jätte roligt för han racade i vattenpölarna, typ skenade! När jag berättade det för Corina så sa hon att Mickey tycker det är mycket roligare att vara och galoppera i skogen än att vara ridhuset, då sa jag att han måste ju tycka det är jätte kul med Fälttävlan? Då frågade jag om vi inte kan åka till en Terrängbana nån gång med honom i sommar och hon sa att vi kunde göra det! Gud vad jag längtar ännu mer efter sommar! Både igår och idag så hopptränade vi och det gick jätte bra! Nu har jag pratat med Corina om att verkligen bli medryttare på Mickey och hon sa att jag kunde bli det :) Så jag kommer åka dit typ tre,fyra  gånger i veckan, kommer bli skit kul! Då kanske Corina kan hålla lektion för mig och Mickey ibland :) Men jag har funderat över det här med ridskolan och jag kanske kommer sluta för jag lär mig nästan ingenting där! Ridskolehästar är heller inga roliga att rida! Men samtdigt vill jag inte sluta för jag vill inte lämna kompisar och framförallt inte Ravich! Älskar dig gubben! Just nu står jag framför ett jättte svårt val! Vad tycker ni jag ska göra?! Jag vill verkligen inte lämna Ravich han är min lilla bebis, älskar honom så grymt mycket så det går inte att beskriva!! Men nu ska jag ladda upp alla bilder på datorn så jag kan göra en bildbomb :) OJ vad mycket det blev hoppas att ni orkar läsa alllt Hej då ♥ // Amanda ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu