Ida

2012-01-28 21:22:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Det kommer vara svårt att släppa taget om henne efter alla minen vi har tillsammans, men snart måste jag axeptera att hon inte var en ponny för mig men jag har alltid ahft hopp om att en vacker dag så kanske hon helt plötsligt skulle bli bra på tävlingarne och inte vara rädda för både mig och saker i omgivnigen. men det hoppet är tuvär helt slut nu :( Hon kommer alltid att vara min lilla prinssesa!! varelse hon är på andra sidan jord klotet eller 3 min här ifrån. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, vi har haft väldigt många motgångar men lika många framgångar. Älskar hennes tokiga pannlugg och ögon som nästan ploppar ut när hon sen något läskigt. Tur att jag har Gorre kvar annars hade det inte vart värt att leva länger, jag vet att jag inte har skriti så mycket bra om henne men längst in i mitt lilla hjärta så har jag alltid älskat dig, Min älskade Ida
// Daniela


























































































































Det där var alla bilder jag har lagt ut på henne i bloggen :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu