Hemmaspa :)

2012-01-08 20:44:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag jag faktiskt inte gjort nånting! Har bara slappat hela dan idag :) Har varit ensam hemma idag så jag passade på att lite spa! Det var riktigt skönt! Badade skumbad i mörkret med tända ljus, hade ansiktsmask, som sagt riktigt skönt! ;) Blev inget med lyckås idag för det var stängt :( Visste inte att dom hade stängt på Söndagar hehe, dumma jag! ;) Dessutom kunde inte Danni så det hade varit nå kul i alla fall. Vet inte riktigt vad jag mer ska blogga om? Har ju liksom inte gjort något specielt idag. Men imorn så börjar mardrömmen igen! Skolan börjar ju imorn! Vill verkligen inte tillbaks till skolan har haft det så jäkla bra hela lovet :) Men tur att jag har Mickey! Kommer ju rida honom 4-3 gånger i veckan :) Mickey, du är min bästa vän! och du kommer alltid att vara det vad som en händer! Får ju inte glömma Danni heller! Du kommer oxå vara min bästa vän, vad som en händer! Ja vilken tur jag har som har er! Vet inte vad jag skulle göra utan er! ♥ Hej då // Amanda ♥


Världens finaste tjej i hela världen ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu