Grällsta ridläger

2012-01-17 16:22:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Såg en annon i tidningen igår om Grällsta ridläger 2012 så ja gick in på deras hemsida och kollade lite, jag vart super sugen eller ÄR SUPER SUGEN på de så jag ska fråga mamma VÄRDIGT snällt om hon han betala hälften. Det är bara ett problem..... Det kostar nästen 5000 KR helt sjukt så jag tror inte att jag kommer att få men man kan ju alltid försöka:) 

Sen har jag en lite fråga: Är det nån av er som har varit där isånafall får man ta med egen ponny. För jag läste på en flik på deras hemsida att om man ska ha med sin ponny så skulle man ha de o de med sig men de stod ingenting i själva beskrivningen så jag är osäker :P

Jag har iallafall övertalat pappa att han ska betala helften alltså 2500 kr så nu måste jag bara övertala mamma oxå som inte är lika lätt :P Ett problem till jag tror inte att Amanda får och jag vill inte åka ditt själv så annars får jag typ tvinga med Miranda eller någon annan men jag hoppas verkligen att hon och jag får!!!!





// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu