Gorres ridpass :)

2012-01-08 21:27:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi vart i ridhuset igen så att vi kunde rida lite på riktigt ;) Sen det bästa Patrik red Elmis!! han såg jätte fin ut fast det såg ut som en hopp häst. Gorre gick inte bra som vanligt, börjar faktist bli ganska tråkigt o rida efter som att typ alla som jag tävlar mot kan typ allt och jag kan knappt rida på tygeln rakt fram för då stiker han :( Jag blir bara så jädrans avänsjuk, hatar de men det är ingenting jag kan göra åt. Dom är lixom bombis på att dom kommer tävla nationellt det här året och jag kommer att blir över lycklig om jag får bra % i LA. Det var iallafall inte roligt o rida idag :(

                                                                          
                                                                        Bilder från idag :)



Mamma ryker Elmis man :)






Trött Gorre 












mumintroll hinder :)


massor med hinder,11 st :P


Patrik och Elmis





















// Daniela 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu