Gorre :)

2012-01-27 21:38:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi åkte ju till ridhuset idag med Ida och Gorre, efter som att jag inte har ridit så mycket på sistonde så vart det inte så hårt eller alvaligt pass. Han var väldigt trög och nonchalant i början men jag gjorde lite tempo växlingar så var de problemet löst :) Jag försökte köra igenom LA:1 lite men det var ganska svårt när det typ stod 10 hinder där inne så vi fick göra så gott jag kunde.  Men han köndes faktist ganska bra för att ha stott i typ 4 dagar, ryggningarna har blivit MYCKET bättre, han trampar under sig mycket mer och håller formen :D Mamma sa oxå "om Ida gå bra idag så säter vi ut en annons imorgon" Jag vet inte riktigt hur hon tyckte att det gick så de får vi ju sen :P ses sen // Daniela



Kommentarer

Sv; Ja det hoppas vi, Corvette är grymt fin, börjar med lite klubbtävlingar först ! Men sen så sattsar vi högre ;)

2012-01-27 22:22:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu