God Natt!

2012-01-24 21:57:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste gå och lägga mig nu efter som att jag är tvunge att gå upp ganska tidigt :( fat det tar bara 40 min att komma till skolan så det är ju inte så himla mycket. satt precis och kollade på del 2 v ponnyakuten, asså guud vad man blir sugen att vara med, jag var faktist nära på att anmäla mig mer Ida efter som att hon är rädd för andra människor och så stanar hon ju på tävlingar oxå :) men ja hoppas att det kommer att komma en ponnyakuten 4 och att utagningen ligger i närheten av stockholm. Vem vet ni kanske ser mig där någongång :P
Det blev ingn ridnng idag häller för att jag kom hem för sent och att man inte har spå där jätte lust o sitta rida på en stenfrusen banna, täckt av snö,aja God Natt // Daniela


lilla Ida på mälarhöjden där vi gjorde bort oss totalt :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu