Gårdagens ridpass :P

2012-01-24 13:31:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej igår så kom jag hem så sent så jag varken hann eller orkade, men igår så red jag på ridskolan. Jag hade zorro! En jätte söt liten B-ponny :) Man fick rida barbacka om man ville, så jag gjorde det. Han var jätte lätt i munnen så han var inte så svår att rida :) Han var ganska pigg, vi tränade på volter i hörnen, men jag tycker faktiskt att jag är förstor för honom! Men det tyckte inte dom, fast att jag vet att jag är förstor, så jag tyckte lite synd om honom. Nästa lektion så ska vi ha teori -.- Tycker inte om teori, vill rida hehe ;) Det här blir min sista termin på ridskolan sen tänker jag sluta, har bestämt mig nu, men nu måste jag gå tillbaka till skolan, har haft rast hej då // Amanda ♥


 Fina Gordon ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu