Elmis & Balte :)

2012-01-31 23:38:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men igår så åkte vi till ridhuset men Elmis och Balte(Balthsar), mamma skulle rida Elmis och Patrik logerade Balte. Jag gjorde iårdning Balte och han är super mysig, i ridhuset var han helt cool lung. Han har jätte taktmessiga gångarter, efter att Patrik hade logerat klart honom så ville han pröva o rida lite(han hade sadel på sig). Balte såg jätte fin ut och Patrik sa att han var super i munnen :) Tjejen som jag tror äger stället red där samtidigt som oss och tyckte han var så fin att hon ville pröva att rida honom. Han såg jätte fin ut då oxå men hon hoppade lite oxå, förstagången så fattade han inte alls så då stannade han, men efter så hoppade han på bara(hon är en jätte duktig hoppryttare och tränare, tror att han heter Jenny)Jag filmade lite men jag orkade inte lada upp de igår så jag ska fixa don snart :) Bilder oxå men jag hade bara min mobil så dom är skit dåliga men några sen man nog någonting på ;P Elmis vart lite studdsig imellan åt, men till och från så han jätte fin ut :)  // Danni




saknar att rida dig :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu