dom viktigaste personerna/djur i mitt liv :)

2012-01-13 19:46:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma

Älskar henne och skulle dö om jag förlorade henne, jag är en liten mamma tjej oxå :P
hon är oxå lite av min tränare :)


kanske inte alltid så jätte glad :P

Pappa

Han får alltid mig att skratta, älskar honom oxå så klart :)


ni kanske fatar varför jag skrattar ibland :P

Alexandra

Hon är nog den mest ireterande och jobbigaset ungen i hela världen men hon är jumin lilla syster och hon är ju väldigt söt :)

lilla fjortis :P

Amanda

Hon är en väldigt söööt och snäll tjej som alltid vill en väll, hon är min bästa kompis(förutom Gorre då)


finaste tjejen på jorden :D

Cordon Rouge

han är allt på i mitt liv, om jag inte hade träffat honom så hade mitt liv varit tråkigt :D han kostade nästan ingenting men bara för det betyder inte de att han inte är fin och för mig är han vär allt på hela jorden :) Älskar dig CORDON ROUGE :)




Tossan

Hon är min lilla bebis, jag tar med henne nästan överallt, hon är även min lilla tävlings mascot :P utan henne hade livet varit tomt :)


sötnosen :)

// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu