Dagens Ridpass :)

2012-01-15 21:00:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det vart ingen Träning idag för att hon kunde inte men vi åkte till ridhuset istället. Gordon och Ida fick följa med, Gorre gick inge bra :( Han var jätte hård i höger och jag fick inte till de så det släppte inte :( Ida gick inte häller bra sa mamma så det var inte ett så lyckat ridpass men på slutet så kom ja på att jag måste nog använda mycke mera ben så då gick det lite bättre :) Jag fick till en Galopp-halt oxå vart skit glad för jag har tränat på det ganska länge nu. Sen var vi helt ensamna och det var bara 3 hinder så det var ju väldigt skönt :P Jag lärde mig att bara styra med bennen oxå, de var skit bra för då kan man tänka mer på hållningen och formen :D


 Bilder från idag:


















ida tycker han är jobbig :P

Ida hälsar på mumintrollen

Tagna med Iphone kamera







sitter som en kråka :P


// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu