Dagens ridpass :)

2012-01-09 20:23:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag varit i skolan, första dan var det ju idag! Det vart som jag trodde! Madrömmen har börjat igen! Jag vill vara ledig! Det är så himla skönt :) Dagens ridpass idag på ridskolan gick bra, jag hade keaton :) Först i början så var han lite seg och stel. Men sen så mjuknade han och piggare :) Vi övade på ställning och så red vi slalom mellan korner, det gick jätte bra :) Men jag funderar på att sluta för jag lär mig nästan ingenting och våran grupp är det så att alla nybörjare börjar i så vi måste göra om allt igen när det kommer nya! Så det är inte så himla kul! Men nu har jag ju blivit medryttare på Mickey så jag kommer ju rida mycket i alla fall :) Sen kanske Corina kan ha lektion för mig ibland. Imorn så ska ju jag och Danni till lyckås :) Längtar! Men nu ska jag gå och duscha hej då // Amanda ♥


Saknar att rida Gordon ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu